FAQ 2018-02-27T19:04:55+00:00

Delivery:

After your payment shows up in our acount, your order will be processen a.s.a.p. Because everything is handmade it sometimes may take a little longer, but we will let you know by email should this be the case. Bespoke products and bigger pieces will be delivered after we have contacted you

Custom work:
If you’d like to have some custom made work by us , please send us an email. Just send it to info@woodchuck.nl and we will reply back to you as soon a possible.

Interior advice:
For our rates, please send an email to info@woodchuck.nl

Design:
Wij rekenen voor een ontwerp een nog nader te bepalen bedrag . Mocht je de werkzaamheden
door ons willen laten uitvoeren dan halen we uiteraard dit bedrag van de eindafrekening.

Verzendkosten (tot 10 kg):
Nederland : €6,95
België : €6,95 en vanaf
Europa : €19,00
Buiten Europa : €35
Grote meubels zoals kasten en tafels  (gewicht boven de 10 kg) worden door ons zelf bezorgt en gemonteerd in Nederland, hiervoor zijn de kosten € 135. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om het zelf op te komen halen.
Grote meubels naar het buitenland verzenden kan, stuur dan eerst een mailtje, dan kunnen we
overleggen wat de beste optie is.

For worldwideshipping, send us an email.

Retourneren:
Wanneer de aankoop toch niet helemaal naar wens is,
kun je het product retourneren binnen 2 weken na het de aankoopdatum.
Stuur dan een email naar info@woodchuck.nl o.v.v. van retour en de reden.
De bestelling moet onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd.
Het bedrag zal worden teruggestort nadat de producten in goede orde zijn ontvangen.
De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Op maat gemaakte producten en grote meubelen kunnen niet retour.

Beschadiging na levering:

Mocht je product beschadigd zijn bij ontvangst, laat dit dan binnen 48 uur weten. Zo kunnen wij het behandelen via de verzekering.

Prijzen:
Alle op de site genoemde prijzen voor producten of diensten zijn inclusief BTW.
De kosten van verzending worden apart vermeld.

Klachten:
Wanneer je een klacht hebt horen wij het graag. Je kunt deze sturen naar: info@woodchuck.nl.
Wij zullen er alles aan doen om je klacht zo goed mogelijk te behandelen

Vragen:
Ook wanneer je vragen hebt over een product of over je bestelling, dan kun je een email sturen
naar info@woodchuck.nl

Privacy:
Om een bestelling te kunnen plaatsen moet je een aantal persoonlijke gegevens invoeren.
Deze gegevens worden alleen gebruikt voor je bestellingen bij Woodchuck en worden op geen enkele
wijze aan derden verstrekt.